- Menu BIP
- Urząd Gminy
- Rejestry, ewidencje i archiwa
- Rejestr instytucji kultury
Rejestr instytucji kultury
REJESTR INSTYTUCJI KULTURY
dla których organizatorem jest Gmina Olszanka
Osoba upoważniona do dokonywania wpisów, zmian wpisów oraz wykreśleń wpisów w Rejestrze:
- Sekretarz Gminy
Rejestr instytucji kultury, dla których organizatorem jest Gmina Olszanka, zwany również „Rejestrem Instytucji Kultury Gminy Olszanka”, prowadzony jest na podstawie art. 14 ust.1 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2012 r. poz. 406) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz.U. z 2012 r. poz. 189).
Sposób udostępniania danych:
- otwarty dostęp do jego zawartości w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP).
- wydanie odpisu z rejestru bądź księgi rejestrowej na wniosek zainteresowanego podmiotu.
- umożliwienie przeglądania akt rejestrowych i ksiąg rejestrowych instytucji kultury w siedzibie Urzędu Gminy Olszanka w godzinach pracy.
Urzędowo poświadczony odpis wydawany jest każdemu, kto zwróci się z wnioskiem o jego wydanie. Odpis przesyła się wnioskodawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku, na adres wskazany we wniosku, przesyłką poleconą lub przekazuje osobiście wnioskodawcy albo osobie przez niego upoważnionej, za pisemnym potwierdzeniem odbioru lub drogą elektroniczną.